Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

23 Ekim 2008 Perşembe

Ömrüm Yollarda mı Geçecek?



Uzun süredir satış işindeyim.


Okuldan yani ODTÜ Kimyadan 1999 yılında mezun olduktan sonra askere gitttim ve ardından İstanbul'da Kimyager olarak çalışmaya başladım. İşe girdikten 6-7 ay sonra 2001 krizi patladı ve işsiz kaldım.


Bir süre daha işsiz gezdikten sonra Kayseri de Filli Boyada Satış Elemanı olarak çalışmaya başladım. Son 7 yıldır bir şekilde satış işi içindeyim. Geldiğim noktadaki durumum nedir?


ODTÜ Kimya mezunu olduğumda gururluydum. İyi bir okuldan mezun olmuştum. Kendimi seçkin bir gruba ait hissediyordum. İyi eğitim almışlar grubu. Aradan geçen bunca zamandan sonra bugün işsiz kalsam herhangi bir lise mezunundan farkım yok. Peki neden?


Çünkü profesyonel olarak meslek edinmem gereken, o işi yapma ehliyetine sahip olduğum (diploma) Kimyagerliği yapmıyorum. Okurken de sevmediğim mecburiyetten bitirmek zorunda kaldığım Kimya Bölümü maalesef hayatımın her anında peşimden bir kabus gibi beni takip etti.


Tekrar liselilik konusuna gelince pişmanlık duygusu çok baskın. Keşke başka bir bölümden mezun olsaydım diye içimden geçiyor. Keşke Odtü'ye hiç girmeseydim. Keşke, keşke, keşke........

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter