Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

18 Ocak 2008 Cuma

RADYOLAR

İşim gereği neredeyse bütün ülkeyi gezdiğim için şehirlerimizle ilgili genel bir gözlemim oluştu. Uzun yolda vakit geçsin diye radyo dinlemek gerekiyor. Ağırlıklı olarak TRT radyoları bazen de bölgesel istasyonları dinliyorum. En geniş yayın ağına TRT sahip onlar da olmasa yollar hiç bitmeyecek. Asıl yazmak istediğim yerel radyolar.
Hemen hemen her ilde ve de ilçede yörenin radyolarını bulmak mümkün ve neredeyse hepsinin ortak özelliği dini radyolar olmaları. Gizli bir örgüt gibiler konular ve içerik hemen hemen heryerde aynı. Hadislerden, Kurandan, Din Bilginlerinden vb. şeylerden bahsediliyor. Müzik yayını ilahiler ve türünü adlandıramadığım bir çeşit müzik (arkadan zikir töreninden alınma bir tempo üstüne sözler.)
O tarz müzikle uzun yol yapmak mümkün değil, ayrıca bir de sohbet konuları hiç bana uygun değil. mecburen hiçbirşey bulamadığım zamanlar dinliyorum ve görüyorum ki gizli bir örgüt gibi çalışıyor radyolar. Şeriatın en koyu halini savunan programlar yapılıyor buralarda. Gidiş nereye doğru bilemiyorum. Üzücü bir durum.

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter