Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

15 Eylül 2007 Cumartesi

Ankarayı Neden Seviyorum

Hergün Radikal Gazetesi okumayı severim çünkü her ne kadar büyük bir yayın kuruluşunun bir parçası olsa da Radikal'in Türkiye standartlarını yükselttiğini düşünüyorum. Seçilen haberler, bu haberlere yaklaşımları, köşe yazarlarının farklı çevrelerden olması, doyurucu ve farklı şeyler düşünmeme yol açan bir gazete olması Radikal Gazetesinin benim hayatımda yeri olmasını sağlıyor.
İsmet Berkan Ankara Temsilcisi olduğu dönemlerde sürekli İstanbul'un Ankara'ya oranla nasıl da güzel bir şehir olduğunu yazdığını hatırlıyorum. İsmet Berkan'ı bu özelliği hariç hala severim ve ciddiye alırım. O zaman da şimdi olduğu gibi sırf bu tür yazılarından dolayı kinlenirdim. Yıllar sonra ben de İstanbul'da yaşamak şanssızlığını yaşadım. Yaklaşık 3 yıl boyunca tam bir eziyet oldu benim için.


DEVAM EDECEK

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter