Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

15 Eylül 2007 Cumartesi

Kimim Ben (Who am I)

Haziranın sıcağında dünyaya geliyorum. O sene Galatasaray Uzun süre kurtulamayacağı şampiyonluk perhizine giriyor.
Yıllarca aşık olduğum şehir; Ankara’da yaşadıktan sonra mecburen Antalya’ya gidiyorum. Liseyi orada tamamlayıp üniversite için aşkıma dönüyorum.
ODTÜ hayatım başlıyor. Yedibuçuk yıl sürüyor ODTÜ eziyeti. İngilizceden nefret ediyorum ama kurtulamıyorum da.
Sonra İzmir’de askerlik ve Nefret ettiğim şehir İstanbul’da iş hayatı. Bir yıla yakın bir zaman boya fabrikasında mesleğim olan kimyagerliği icra ediyorum. İlk ve son kez mezun olduğum (uzmanı olduğum) işi yapıyorum.
Kayseri’de üç yıl boya satıyorum ve o dönemde belli oluyor ki hayatımı satış yaparak kazanacağım. Üç yılın ardından nefret ettiğim şehre iş icabı tekrar geliyorum ve yaklaşık 3 yıl kurtulamıyorum. Önce dersanede müdürlük yapıyorum sonra kendi işimi. Restoran açıyorum ama var olan az paramı da bitiriyorum.
Aşkıma dönüşüm muhteşem oluyor. Şu an Memleketimde yani Ankara’da çalışıyor ve yaşıyorum. İşim yine satış. Evim harika manzaralı ve huzur dolu.
Peki ben ne yapmaktan hoşlanırım. Yazmaktan, okumaktan, çizmekten, çalmaktan (gitar), kendimi iyileştirmekten ve kaliteli olmaya çalışmaktan.
çok şey kattım kendime ve yıllarımı aldı…

I was born in Ankara at June 1974. Lived 14 years and then went to Antalya since my family divorced. Studied high school at there and win university exam and come back Ankara again. Studied Chemistry and I hate english at ODTU. I made my military obligation in Izmır. after military I started to work as a chemist at a paint factory at Istanbul. After a year because of economical crises I quit this job and went to Kayseri to work as a sale engineer. I lived 3 years there and went to Istanbul to direct a course. My boring life continued and I worked jobs that I hated.
My personal problems blocked my manager life. After management ogf this course I opened a restaurant that we made Italıan kitchen. After a year crashed and I lived my deepest, worst time of my life. I found again a job as a sale engineer. Now I am living in Ankara that love very much. My inclining and declining life is this.

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter