Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

22 Eylül 2007 Cumartesi

Ben Biriktiriciyim

Biriktirmeyi seviyorum. İşe yarar ilerde diye başlıyorum biriktirmeye ve sonunda işe yaramadan eskiyor elimdekiler. Yaptığım şeyin çok yaygın olduğunu da biliyorum. En son siyah bir taş buldum getirdim eve. Hiçbir özelliği olmayan alalade bir taş. Sadece diğer beyaz taşlar arasında farkediliyordu hoşuma gitti.
Yaşadığım son şey bu. Şimdiye kadar neler biriktirmedim ki? Garip ve anlamsız bir sürü şey, bu taş yine güzel, hiçbir şey olmazsa dekor olur.
Sevdiğim ama işime yaramayan şeylerle dolu evim. Özellikle çok eski tarihli dergiler. 1940-1950 li yıllardan kalma Varlık Dergilerim var. En eski olanı onlar daha yeni tarihli 60 lardan kalma dergiler, 70 lerden kalma Hayat Dergileri....

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter