Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

22 Ekim 2007 Pazartesi

HASTAYIM

Adana'dan döndüm ama iyi dönmedim, hastayım. Çok fena üşütmüş durumdayım. Haftasonunu yatarak geçirdikten sonra bugün mesaiye geldim. Saatler geçmek bilmedi. Şu an mesai bitmek üzere ama gece 12 de yola çıkıyorum. Samsun'a gideceğim, günü birlik bir seyahat olacak. Yarın Ankara'ya dönmüş olacağım.
Bugün sabahtan Numune Hastanesine gittim. Tahlil sonuçlarını Tuncay Beye gösterdim. Prolaktin seviyesini düşük seviyede tutmak için Dostineks kullanmaya devam edeceğim. Testereon seviyesi düşük çıktığı için de 3 ay boyunca kullanacağım bir de iğne verdi, Salomon gibi bir adı vardı ama şu an hatırlayamıyorum.
Çocuk yapmayı düşünüp düşünmediğimi sordu. Bir yıl için böyle bir planımızın olmadığını söyledim. Eğer çocuk istediğimi söyleseydim başka bir yöntem uygulayacaktı.

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter