Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

29 Ekim 2007 Pazartesi

ZAMAN ÜSTÜNE

ZAMAN DEĞİŞİMDİR...
Zamanını nasıl kullanıyorsun?
Sonradan pişman olduğun şeyleri yapıyor musun?
Çocukken televizyon başında harcadığım zamanlarımı düşündükçe içim acıyor. Bir insanın şanslı olması demek bilinçli bir anne babaya sahip olması demektir.
Çocuk büyütmeyi profesyonelce algılamayan kişilerin ebeveyn olmamaları gerek. Nasıl para kazanmak için işini doğru yapması gerekiyorsa, adam gibi insan yetiştirmek için de en az işine gösterdiği saygıyı çocuğuna da göstermeli.
Peki insanlar ideal olan şekilde mi yaşıyorlar. Ya da ben öyle mi yaşadım veya yaşıyorum. Dürüst olmak gerekirse herşeyi gerçekten doğru yapıyor muyuz? İşinde, eşinde, okulunda, çocuklarında, herşeyde doğruyu yaşıyor muyuz?
Maalesef kaybettiğimiz zaman aslında ölüme yaklaştığımız anlamına geliyor. Öldüğümüzde rüyadan uyanacağımızı ve gerçek yaşamımızın o zaman başlayacağını söylemişti bir arkadaşım. Ben de Matrix'deki gibi mi yani demiştim. Uyandığımızda neyle karşılaşağız bilemem ama gördüğü rüyadan hoşlanmayan milyonlarca insan var dünyada. Asıl kötüsü belki de diğerleri hala uyumaya devam ederken sen uyanınca gördüğün manzara...
YORUMLARINIZI YAZIN...

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter