Bu sitede aklıma gelen, içimden geçen şeyler bulunacaktır.

5 Ekim 2007 Cuma

TÜRKİYEDE DOĞMAK (Born in Turkiye)

Türkiye'de doğmuş olmak tam bir şanssızlık. "Harcanacak bir hayatın olsun istiyorsan Türkiye'de doğ" diye bir atasözü olabilir yıllar sonra. Torunlarımızın da hayatının harcanmaması için nasıl enerji bulacağız kendimizde. Öyle çok üzülüyorum ki, kendime ve benim gibi olanlara acıyorum.
Maalesef ne yaparak değiştirebilirim keyif almadığım bu kötü hayatımı bilemiyorum. Tekrar dünyaya gelmeyi benim kadar isteyen bir başka kişi var mıdır dünyada. Tekrar dünyaya gelmeliyim ama kesinlikle Türkiye'de olmamalı.
YAZIK.

Borning in Turkiye means you are unlucky. There will be new proverb many years later, "If you want a disposable life, born in Turkey" I am so sad about me and same as like me.
Unfortunately I dont know any method to change my destiny. Is there anybody who wants to born again more than me.
PITY.

0 yorum:

Yazacağım roman sponsor bekliyor (waiting for a sponsor to write novel)

yazacağım romana sponsor arıyorum (searching for a sponsor to write novel)
Free Counters
Free Counter